Због великог интересовања још један, трећи термин webinarа
организују дводневни WEBINAR на тему
1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ
Webinar ће се одржати у два дана - другог дана, 9. марта су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана |
- Преглед и тумачење актуелних законских норми у вези са условима валидности електронске рачуноводствене исправе - стари и нови Закон о рачуноводству
- Услови израде еФактуре валидне у папирном и електронском облику
- Искуства у примени. Приказ успешних миграција ка еФактурисању
- Неопходност примена еФактура у раду на ЦРФ Порталу у 2021. години
2. УСПЕШНИ ПОСЛОВНИ МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Како Е-Фактурисање функционише?
- Идентификациона ознака - еПотпис, QR код и сл.
- Структуирана XML Е-Фактура и модели израде
- Интеграција са постојећим рачуноводственим софтверима
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА
- Начин израде и правни статус еДокумента
- Новине које је донео нови Закон о еДокументу
- Ефикасна организација пријема и слања званичних електронских докумената
- Приказ модела аутоматске обраде улазних и излазних еРачуноводствених исправа
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских докумената
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара)
Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу
Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us). Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави
Пријаву за учешће на webinaru можете преузети са адресе:
https://www.srrs.rs/savetovanje/prijava_5_mart.pdf
Број учесника је ограничен.
Попуњену пријаву за учешће и доказ о уплати доставите најкасније до
4. марта на webinar@irr.co.rs
Котизација за webinar износи 7.200 дин.
(без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (5. и 9. март).
Предрачун за уплату котизације можете преузети овде
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa
Додатне информације: (011) 3344-405, 3345-007