Најаве семинара
Webinar – РАД СА ЕЛЕКТРОНСКИМ РАЧУНОВОДСТВЕНИМ ИСПРАВАМА, ЗАКОН О РАЧУНОВОДСТВУ И НАЦРТ ЗАКОНА О ЕФАКТУРИСАЊУ
У сусрет ЗАКОНУ О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ

организују дводневни WEBINAR на тему
РАД СА ЕЛЕКТРОНСКИМ РАЧУНОВОДСТВЕНИМ ИСПРАВАМА, ЗАКОН О РАЧУНОВОДСТВУ И НАЦРТ ЗАКОНА О ЕФАКТУРИСАЊУ
- МОДЕЛИ И ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА И ДРУГИХ ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА У ФИНАНСИЈСКОМ ПОСЛОВАЊУ -
5. март 2021. од 10 часова
9. март од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ WEBINARA
1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ
Webinar ће се одржати у два дана - другог дана, 9. марта су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана |
- Преглед и тумачење актуелних законских норми у вези услова валидности електронске рачуноводствене исправе - Стари и нови Закон о рачуноводству
- Услови израде еФактуре валидне у папирном и електронском облику
- Искуства у примени. Приказ успешних миграција ка еФактурисању
- Неопходност примена еФактура у раду на ЦРФ Порталу у 2021. години
- Разјашњење Нацрта Закона о електронском фактурисању и начини оперативог поступања
2. УСПЕШНИ ПОСЛОВНИ МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Како Е-Фактурисање функционише?
- Идентификациона ознака - еПотпис, QR код и сл
- Структуирана XML еФактура и модели израде
- Интеграција са постојећим рачуноводственим софтверима
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА
- Начин израде и правни статус еДокумента
- Новине које је донео нови Закон о еДокументу
- Ефикасна организација пријема и слања званичних електронских докумената
- Приказ модела аутоматске обраде улазних и излазних еРачуноводствених исправа
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских докумената
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 9 март)
Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us). Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави
Број учесника је ограничен.
Попуњену пријаву за учешће и доказ о уплати доставите најкасније до 4. марта на webinar@irr.co.rs
Котизација за webinar износи 7.200 дин. (без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (5. и 9. март).
Предрачун за уплату котизације можете преузети овде 
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa
[Врх стране}