Најаве семинара

Webinar - ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКИМ ФАКТУРАМА СА ПОДЗАКОНСКИМ АКТИМА


УСВОЈЕНА СУ И ПОДЗАКОНСКА АКТА
ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ

организују дводневни WEBINAR на тему

 

 ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА
ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ
СА ПОДЗАКОНСКИМ АКТИМА

 

НОВО: Оквирна спецификација апликативног интерфејса за непосредан приступ систему електронских фактура 

ЗАКОНСКЕ ОБАВЕЗЕ И ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ ПРИМЕНЕ ЗАКОНА
 

10. септембар 2021. од 10 до 14 часова
13. септембар од 10 часова (одговори на питања)

 

ПРОГРАМ ВЕБИНАРА:
 

Садржај приручника

Повлашћена цена издања:
1.600 дин. + ПДВ за учеснике вебинара и претплатнике приручника Рачуноводствена пракса

1. ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА
 

- Дефиниције Е-Рачуноводствених исправа из старог и новог Закона о рачуноводству

- Најважније особине Закона о Е-Фактурисању и предложених подзаконских аката

- Законски услови израде Е-Фактуре и других рачуноводствених исправа и рад са њима у складу са Законом о
Е-Фактурисању

- Приказ примера Е-Фактура и других Е-Рачуноводствених исправа валидираних ИД ознаком и/или дигиталним потписом у ПДФ и ХМЛ формату
 

2. МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
 

- Како Е-Фактурисање функционише?

- Систем Електронских фактура - опис функционисања

- Приказ и објашњење Система за управљања фактурама у јавном сектору

- Шеме обраде Е-Рачуноводствених исправа у рачуноводственим секторима и рачуноводственим агенцијама

- Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у организацијама приватног сектора

- Оквирна спецификација апликативног интерфејса за непосредан приступ систему електронских фактура
 

3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА Е-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ИСПРАВА
 

- Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања Е-Фактура и других електронских пословних докумената

- Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера са системима обраде Е-Фактура - Е-писарница,
Е-деловодник, Е-администрација и Е-архива

- Упутства за израду решења опште дигитализације обраде пословне документације

- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских пословних докумената
 

4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 13. септембар)


 

Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу 
 

Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us).
 
Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави.
 

У цену котизације обухваћена су оба дана (10. и 13. септембар).
 
Пријаву за учешће на webinaru можете преузети са: www.srrs.rs/savetovanje/prijava_10_septembar.pdf
 

Попуњену пријаву за учешће доставите (најкасније до 9. септембра) на webinar@irr.co.rs
 

За професионалне рачуновође - чланове Савеза РР Србије присуство webinaru евидентира се са 6 поена по члану 7. Правилника о континуираној едукацији.


Број места је ограничен.
Приступни линкови ће свим пријављеним учесницима бити послати 
9. септембра.
 

Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a.

Котизација за webinar - повлашћена цена
за претплатнике Рачуноводствене праксе,
чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица
и предузетнике пружаоце рачуноводствених услуга и
за кориснике услуга Института РР
(учесници неког од претходних вебинара и др.)
износи 6.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 7.800 дин.)
 

За остале заинтересоване котизација за webinar
износи 7.500 дин. + ПДВ (са ПДВ 9.000 дин.)
 

Предрачун за уплату котизације можете преузети овде 


 



Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa

Додатне информације: (011)  3345-007, 3344-405

 


Logo